Нов сериал: The Punisher (добавен)

Преди време бях решил, че повече няма да гледам сериали по Marvel, но след Legion вече не бях толкова сигурен, че този източник няма какво да ми предложи. The Punisher може да е вторият подобен сериал, който ще гледам (още не съм сигурен).

Сега, не искам да останете с впечатлението, че можем да сравняваме Legion и The Punisher, просто искам да кажа, че не ме отврати още в първите минути, както става с повечето сериали по Marvel.

Причината е, че нямаше (или поне аз не разбрах да има) препратки към останалите филми и сериали по комикси, тъй като този свят (извънземни, богове, мутанти) е толкова заплетен, колкото и скучен.
Аз не съм гледал и останалите филми и сериали по The Punisher, но това не ми попречи да харесам първия епизод. Главният герой е бивш военен, който е загубил семейството си, но е отмъстил на виновните за смъртта им и сега се бори с агресията и гнева в себе си с тежък физически труд. Няма суперсили, нито милиарди долари, за да си прави железни костюми. Най-значителното му постижение е да не се поддава на желанието да убие този или онзи.

Във втория епизод вече има повече информация за миналото на героя и очевидно се появяват хора, които трябва да познавам от други сериали, така че ако това продължи, спирам да гледам.

Мишо си губи времето още и с: