Нов сериал: Gunpowder (добавен)

Това е един от новите сериали, за които знам, че доста хора са чували, но не заради качествата на му, а заради изпълнителя на главната роля Кит Харингтън, звездата на сериала Game of Thrones.

Дори аз, макар че се опитвам да се изолирам от образа на Джон Сняг, не мога да не чувам "единственият истински бог" всеки път когато кажат "единствената истинска църква". А в сериала този израз се употребява често, защото става въпрос за борбата между протестанти и католици в Англия.

Всъщност, сериалът разказва за Гай Фоукс и опита му да взриви парламента и да убие краля на Аглия. Гай Фоукс е едно от най-разпознаваемите лица, но почти никой не знае истинската история зад маската с мустачките.
Том Кълън в ролята на Гай Фоукс

Историята е разказана само в три епизода, така че бих го гледал при всички положения, защото и аз не съм добре запознат с историята, но освен това е добра направен и интересен.

Освен че е в главната роля, Харингтън е и един от създателите на сериала.

Добавих го в сериалника.
Ако сте съгласни с вкуса ми за сериали може да харесате страницата ми и да споделяте с мен мнението си за нещата, които гледам или мислите, че трябва да гледам.

Мишо си губи времето още и с: