Нов сериал: Future Man (добавен)

Future Man е фантастична екшън-комедия, която повтаря познатия сюжет за загубеняка, който по погрешка е взет за герой и в крайна сметка, макар да не притежава способностите, които всички очакват, успява да спаси света.

Честно казано единствената причина да го добавя в Сериалника е дължината на епизодите (само 30 минути). За това сравнително кратко време успя да задържи интереса ми, но ако беше с 15 минути по-дълъг щях да го отхвърля.

Ще гледам и следващите епизоди с надеждата, че ще стане по-забавен, защото историята не е нищо особено и със сюжет няма как да ме задържат. Успокоява ме, че препратките към други филми и компютърни игри са умишлени и героите често казват, че това или онова е като в тази или онази игра. Но така няма да стигнем далеч, а първият сезон има цели 13 епизода - доста амбициозно.

В главната роля е Джош Хъчерсън, което е още един минус, защото го свързвам с "Игрите на глада" (една от най-омразните ми поредици), но трябва да призная, че харесвам изпълнението му тук. Малко ми напомня за героя на Илайджа Ууд в Dirk Gently's Holistic Detective Agency.

Мишо си губи времето още и с: